O mrežnom marketingu -gost: uspješni menadžer poznate svjetske kompanije Andrea Žantev

Sigurna sam da je većina Vas imala priliku čuti ponešto o nekom obliku mrežnog marketinga ili ste možda i sudjelovali na nekoj prezentaciji, možda čak i bili član no kakvo je Vaše iskreno mišljenje i iskustvo na tom području i koliko ste zapravo poneseni pričom ljudi koji nemaju iskustva na tom području a “velikodušno” dijele savjete a koliko ste samostalno razmotrili i istražili takvu vrstu poslovanja?

Zaintrigirana životom pojedinih osoba koje isijavaju optimizam i pozitivu te žive naizgled ugodan i lagodan život, odlučila sam porazgovarati s Andreom Žantev koja je sasvim “slučajno ušetala” u moj messenger i FB profil i oplemenila moju listu vrlo zanimljivih prijatelja :).

Privučena njenim pozitivnim objavama, vedrim duhom i dinamičnom energijom koju odašilju njene fotografije, bilo je pitanje vremena kada ćemo se upoznati.

Taj trenutak došao je brzo i naravno inspirirana njenom pričom, došla je i želja da to podijelim i s Vama.

Kada trebate zdrastveni savjet – idete liječniku, kada trebate popraviti odvodnu cijev – zovete vodoinstalatera a kada razmišljate o mrežnom marketingu – tražite osobu s iskustvom da Vam pomogne i pojasni o čemu se zapravo radi… ( A možete pitati i automehaničara za mišljenje 🙂 – sami odlučujete ).

  1. Tko je Andrea Žantev?

Rođena u Rijeci, školovana u Rijeci, s diplomom pomorskog fakulteta, s bogatim iskustvom u trgovini, poduzetništvu. Nije me život mazio, prošla sam kroz različite životne traume i tragedije. Ali svi ti momenti bili su razlog za borbu i moj osobni napredak jer duboko cijenim smisao postojanja čovjeka, pa tako i same sebe. Danas sam uspješan menadžer u američkoj kompaniji Forever Living Products. Neizmjerno zahvalna prije svega sebi na toj važnoj odluci koju sam donijela pred skoro 9 godina, a naravno i timu ljudi koji me podržao u tome. Idem dalje tim putem, jer izbor ne može biti bolji. Svakim danom sve sam više svjesnija toga i zahvalna na tom putu.

image004

  1. Kako je sve krenulo i što je bila prekretnica, odnosno ključni trenutak za napraviti takav potez?

Godinama sam radila za druge. Naravno za sebe, za svoju plaću, ali kao zaposlenik,  sav višak zarade kojeg smo stvorili, nisam imala udjela u podjeli te dobiti. To mi je bio jedan alarm. Nisam radila za svoje ciljeve, već za ciljeve drugih. Ujedno htjela sam više slobodnog vremena u životu. Želim pomagati drugim ljudima, a za to je potrebno i vrijeme i novac. Shvatila sam da radeći za druge, za plaću, nikad neću moći doći u poziciju, da radim manje a zarađujem više. Silno sam željela imati slobodu u životu. slobodu vremena, da mogu koristiti vrijeme za ono što smatram da je važno u mom životu. Financijsku slobodu, da imam novaca da nisam rob i da si mogu priuštiti stvari i način života za koji smatram da sam dostojna. Također svjesnost da jednog dana od mirovine neću moći živjeti. Svakodnevno srećemo oko sebe penzionere koji nemaju priliku dostojanstvenog života nakon 40-50 godina neprekidnog rada. A što će tek biti za 15-20 godina?

Odlučila sam krenuti u poduzetništvo, još jednom se okusiti kao sam svoj gazda, ali ovaj put puno pametnije, jer jedan od prijašnjih pokušaja nije slavno završio, ha,ha,ha. Budući sam imala određenih iskustva u Network marketingu, shvatila sam da je to upravo put kojeg ću odabrati za pokretanje vlastitog biznisa

  1. Kako bi Vi opisali mrežni marketing, rad u mrežnom marketingu i kome biste ga preporučili?

Mrežni marketing je doslovno čudo u ekonomiji. Svaki put kad pomislim na zakone na kojima je mrežni marketing utemeljen, doslovno pokrene mi se cijela nutrina. Preplavi me uzbuđenje ali i osjećaj odgovornosti da ljudima predstavim tu poslovnu opciju na način da to mogu razumjeti. To je poseban izazov jer vidim oko sebe jako puno ljudi koji omalovažavaju mrežni marketing. U svijetu, Mrežni je marketing fantastičan zamašnjak u distribuciji proizvoda do krajnjeg potrošača. To je način na koji proizvođač plasira proizvode do krajnjeg potrošača. Pri tome proizvođač zaobilazi one karike u lancu, koje imamo u klasičnoj maloprodaji. To su svi oni koji zarađuju jako puno novaca i pripadaju uglavnom korporativnom svijetu, a vrlo često ucjenjuju proizvođače svojim monopolom. Međutim proizvođač taj dio u kalkulaciji cijene, koju bi zaradile te korporacije, nudi nama, potrošačima, da imamo udjela u njemu, ukoliko smo spremni preporučiti drugima proizvode koje i sami koristimo jer vjerujemo da su izuzetno kvalitetni i potrebni u životu. Dakle putem network marketinga korištenjem određenih proizvoda stječemo iskustvo koje nas potiče da iste preporučimo ljudima oko sebe. Za tu preporuku, kompanija nas plaća. Na takav način postižete ono što u maloprodajnim dućanima nikada ne postižete, da dobijete trajne popuste, da dobijete nagradu za preporuku, i da s vremenom postanete uspješan poduzetnik u suradnji s network kompanijom koju odaberete.

Rad u mrežnom marketingu je stil života. Komuniciramo s ljudima, kad hoćemo, koliko hoćemo, s kim hoćemo. Uglavnom cijeli rad je u atmosferi pozitivnog entuzijazma,  u ugodnoj izgrađujućoj atmosferi edukacije, sami sebi zadajemo ciljeve i tempo, a od kompanije uvijek dobijemo samo pohvalu, zahvalu i naravno zarađen novac.

Preporučujem ga svakome tko voli sebe, voli ljude, tko je spreman na još jedan izazov u svom životu da ostvari sebi i svojim bližnjima bolji život, onima koji su spremni povjerovati da i u ovom društvu ima model rada koji jača i stvara srednju klasu, a nudi i otvoreni put prema obilju.

Međutim pri tome moram profesionalno istaknuti da nisu sve network kompanije kvalitetne i s iskrenim namjerama. Stoga prije nego se odlučite za kompaniju s kojom želite dočekati vrijeme mirovine, dobro ispitajte kvalitetu te kompanije, jer to je poslovni partner s kojim gradite svoju financijsku budućnost.

  1. Što nam možete reći o proizvodima koje nudi Vaša kompanija?

To je bio jedan od razloga zašto sam odabrala Forever Living. Forever je 40 godina pionir na tržištu, promoviranja zdravlja i ljepote na potpuno prirodan način, s naglaskom na snazi Aloe vere. Forever je najveći svjetski uzgajivač i proizvođač i distributer proizvoda na bazi Aloe Vere Barbadensis Muller, potpuno organski uzgojene. Aloa Vera je tisućama godina, u svim civilizacijama, na svim kontinentima bila poznata kao super hrana za liječenje i tretiranje, te postizanje ljepote. To što je u današnje vrijeme Aloa toliko popularna, upravo je zasluga Forevera koji je pred 40 godina započeo promovirati ovu fantastičnu ali zaboravljenu biljku. U međuvremenu asortiman Forevera obuhvaća  preko 200 proizvoda, potpuno prirodnih, za jačanje organizma, kroz alkalizaciju, detoksikaciju i hranjenje stanica,  regulaciju tjelesne težine. prirodnu njegu i higijenu tijela, kože lica. Od njih ne postajete besmrtni, ali vjerujemo na temelju osobnih iskustava da se usporava starenje i ako se počne uzimati na vrijeme može se spriječiti ili znatno odgoditi razvijanje bolesti suvremenog života, što potvrđuju i mnoge znanstvene studije. Nekima su naši proizvodi na prvu skupi, ali kada nam dopuste da im objasnimo djelovanje, koncentraciju, razliku u odnosu na ono što već kupuju pod drugim brendovima, onda shvate da nisu skupi, već da oni nemaju dovoljno novaca u novčaniku. A i za to Forever nudi rješenje.

Forever proizvodi ujedno predstavljaju izvrstan asortiman za gradnju biznisa. Naime Forever proizvodi su za svakog člana obitelji, svih generacija, pa čak i za kućne ljubimce. Potrošni su i jednom kad stvorimo bazu kupaca, većina postaju trajni i redoviti potrošači.

dallas 2014

  1. Koji bi bili Vaši savjeti nekome tko se upravo upustio u “avanturu” zvanu mrežni marketing?

Ako je još u razmišljanju, svakako da krene, ali da dobro razmisli o kompaniji s kojom će krenuti u suradnju, i pri tome obavezno da ne nasjedaju na obećanja o brzom bogaćenju jer su prvi, jer je kompanija nova… Jer to se pokazalo mnogo puta da nije točno, naime mnoge takve kompanije nestanu u prvih par godina rada, i onda vam se može desiti da uložite veliki napor i trud i povjerenje u gradnju mreže kompanije koja propadne. A kad kompanija propadne vaša mreža nema vrijednost. Zato dobro promisliti koja je to kompanija koja ima snagu i nudi garanciju za uspjeh.

Mrežni marketing nije savršen, ali je najbolja opcija za pokretanje biznisa, jer vam ne treba iskustvo, velika novčana ulaganja, posebno školovanje, ne pita vas nitko jeste li zdravi, koliko imate godina…Ali, ipak trebate biti svjesni da je ovo posao. Ulaskom u mrežni marketing niste kupili srećku za lutriju. Morate biti spremni za rad. Osim što birate kompaniju, dobro razmislite s kim potpisujete pristupnicu, je li ta osoba osoba s kojom ste spremni provoditi većinu vremena dok ne uspijete se osamostaliti u poslu. Je li ta osoba, odnosno tim kojem ona pripada tim u kojem biste se mogli osjećati ugodno i motivirano, i tim u kojem ćete dobiti znanje koje vam je potrebno za vaš napredak. Ovo je veliki biznis, nije hobi, i stoga mu morate pristupiti poslovno a ne kao zabava. Jer kako mu pristupite takvi će vam biti i rezultati. Svakako prvo definirajte zašto želite krenuti u tu avanturu, s jasnom vizijom što želite time postići, i onda budite spremni na pametan rad, učenje u suradnji s timom čiji postajete dio.

FB_IMG_15056319565962812

  1. Funkcionira li Vaša kompanija na internacionalnom nivou? Mogu li Vaši novo upisani  članovi biti iz neke druge zemlje iako ste Vi iz Hrvatske? …ili moraju biti isključivo iz Hrvatske?

Forever radi u preko 150 zemalja svijeta, i mi smo pozvani da gradimo mrežu suradnika i kupaca u svim tim zemljama. Pri tome imamo na raspolaganju urede u svim tim zemljama koji ih servisiraju a pri tome smo mi plaćeni za sav promet koji se kroz njihovu potrošnju i rad realiziraju. Danas u vrijeme globalizacije to je fantastična stvar, da nam je Forever omogućio takvu širinu i slobodu razvijanja posla. Uz društvene mreže i Internet komunikaciju to je otvorilo nove mogućnosti. Kad se samo sjetimo koliko je naših ljudi po svijetu…

  1. Što nam govori statistika i koliko je naše tržište  “zahvaćeno” Vašim proizvodima i novim članovima?

Unatoč tome što je Forever prisutan u Hrvatskoj već 17 godina, daleko smo još od pokrivenosti tržišta. Mislim niti 1%. A cilj nam je 10%. I tu možete vidjeti koja se prilika nudi svakome da prihvati izazov surađivati s jednom od najboljih svjetskih kompanija.

  1. Kakva su Vaša iskustva s našim mentalitetom vezano za takvu vrstu businessa i kakvu poruku biste im poslali ovim putem?

To nije stvar našeg mentaliteta, to je slučaj u cijelom svijetu. Žao mi je da su ljudi zatvoreni prema novitetima. Uglavnom prihvaćaju mišljenje drugih ljudi, idu s predrasudama. Radije traže sigurnost u stalnom poslu s plaćom od 2-3000kn, bez slobodnih dana i vikenda, nego da prihvate izazov i stvore si primanja od 7-10-15 000kn i više. Ali da budu sami odgovorni za svoju budućnost. No, i u svijetu poduzetnička se klima mijenja, i sve više je popularan pojam samozaposlenika. Ljudi su vani postali svjesni da im niti vlada niti korporacije neće osigurati dostojanstven život, pa su shvatili da moraju preuzeti vlastitu odgovornost. Tako vjerujem da će i kod nas doći taj val. Ja sam upoznata s network idejom još iz mojih studentskih dana. Na prvu mi se svidjela. Vidjela sam da smo svi u tom projektu dobitnici. Vjerujem da će sve više ljudi uviđati da i oni mogu biti dobitnici ako nam se pridruže i unesu dovoljnu količinu energije za vlastiti životni uspjeh.

  1. Nakon sadašnjeg iskustva da li biste se vratili na neki “uobičajeni” način poslovanja – radno vrijeme “od-do” za mjesečno primamljivu plaću?

Koliko sam upoznata niti jedna kompanija u Hrvatskoj ili šire ne može mi ponuditi ono što imam u Foreveru, primanja ovog nivoa uz količinu i način rada i slobodu koju imam. Svaka ponuda bi bila promjena na lošije. Jer novac koji bi mi ponudili a da je veći od ovog kojeg ja danas zarađujem je novac koji bi od mene tražio 24h 7 dana u tjednu uz ogromnu količinu stresa s menadžerskim ugovorom korporacije koja me u svakom trenutku može odbaciti i sigurnim putem u neku od bolesti stresa. Ja sam danas u Foreveru vlasnik mog posla koji je i nasljedan, sa svom slobodom odabira. Imam slobodnih dana u godini koliko i kada želim, na godišnji odmor idem kad ja želim i koliko dugo želim. Vozim auto koji ja želim, javljam se na telefon kada ja želim, a ujedno radim posao u kojem sam čovjek, jer pomažem drugima da im bude bolje u životu, da budu zdraviji, da budu uspješniji, da i oni kao i ja postanu bolje osobe. Mislim da takve kompanije i takve ponude danas nema na tržištu. Dakle Ja Sam Forever.

  1. Kada bi nabrojali 5 ključnih razloga zašto odabrati mrežni marketing i Vašu kompaniju koji bi to razlozi bili?
  1. Svaki zaposlenik treba težiti ka tome da s vremenom postane poduzetnik, a mrežni marketing je najbolji način da se krene tim putem. Većina osoba koja ne krene putem osobnog biznisa, u budućnosti kad-tad će doći u stanje bankrota. Krediti, bolovanja, otkaz, male mirovine…i onda će ili potonuti ili morati nešto drugo dodatno raditi. Zar nije bolje sada dok su radno aktivni i još u snazi da pokrenu vlastiti biznis?
  2. Forever je kompanija s 40godina iskustva i tradicije, i s fantastičnim uzletom u današnje vrijeme što garantira daljnji uspjeh i platformu za osobni uspjeh. Forever je obiteljska kompanija, koju je vrlo uspješno i savjesno preuzeo sin osnivača te vrlo uspješno ju vodi snažno dalje s ogromnom vizijom i energijom.
  3. Forever je uzgajivač i proizvođač, s vlastitim plantažama i svom potrebnom infrastrukturom, izuzetno financijski jaka kompanija, koja posluje u potpunosti bez dugova ili vanjskih ulagača, te stoga samostalno odlučuje o daljnjem razvoju. Ima ogromno bogatstvo u nekretninama i Resortima, što mu daje dodatnu stabilnost poslovanja.
  4. Izuzetna kvaliteta i širina asortimana proizvoda, koji su potrebni svima, potrošni su i omogućavaju ponovnu kupnju. Svi proizvodi su namijenjeni zdravlju i vitalnosti i ljepoti što je tržište koje garantira siguran promet.
  5. S Foreverom imate priliku raditi na svom zdravlju i vitalnosti, ali i na osobnom razvoju. Radite za svoje poslovne i životne ciljeve. To se fantastično može reflektirati na vašu obitelj. I zanimljivo je da ljudi koji krenu s Foreverom na put uspjeha, imaju kvalitetnije obiteljske odnose i stil života o kojem potajno sanja većina onih koji čitaju ovaj intervju.

Cilj ovog intervjua bio je pokazati kako se odlukom, upornošću, disciplinom i radom može uspjeti na području mrežnog marketinga i zaista ostvariti zadane ciljeve i to one koje ste si sami zadali. Naravno s velikim naglaskom na RAD jer zaista je potrebna i dobra strategija i predanost ali i onaj drugi rad a to je RAD na sebi – jer tu uvijek ima posla :).

(…teško je bilo izdvojiti fotografije koje mi je Andrea poslala sa svojih putovanja jer sve su zaista očaravajuće ali morala sam suziti izbor. Fotografije u tekstu su iz Pariza, Mexica, Californie, Južnoafričke Republike, Sardinije,Kube, Grčke…)

4a7cfbe7fc88d5300037497fe7f01a26

Hvala draga Andrea na Vašem vremenu i trudu da kvalitetno i detaljno odgovorite na moja pitanja, znam da bi o svemu tome mogli pisati i pisati ali vjerujem da je onima koje zanima ovako nešto – pomoglo.

 

 

 

Advertisements

One thought on “O mrežnom marketingu -gost: uspješni menadžer poznate svjetske kompanije Andrea Žantev

Add yours

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: